Супровід інформаційних систем
ДЛЯ УКРАЇНИ
1 ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД
Наявність доступу до онлайн-сервісу ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ (ІТС) є обов'язковою умовою обслуговування вашого підприємства партнерами САБ.
ВИД ІТС \ ПЕРІОД | 3 місяці | 6 місяців | 12 місяців |
---|---|---|---|
ТЕХНО | - | 3900,00₴ | 6600,00₴ |
ПРОФ | 3000,00₴ | 5400,00₴ | 9900,00₴ |
РЕТРО* 1-а КАТЕГОРІЯ | - | - | 13950,00₴ |
РЕТРО* 2-а КАТЕГОРІЯ | - | - | 18000,00₴ |
РЕТРО* 3-я КАТЕГОРІЯ | - | - | 26100,00₴ |
РЕТРО* 4-а КАТЕГОРІЯ | - | - | 34200,00₴ |
* ІТС РЕТРО - інформаційно-технологічний супровіду програм попереднього покоління (УТП, УВП тощо).
Підтримка
При зверненні у службу технічної підтримки необхідно надати наступну інформацію: Реєстраційний номер програми; Найменування організації; Версію програмного продукту та назву конфігурації.
Сторінки сервісів
ПЕРЕВІРКА ДОСТУП ДО ІТС
2 СЕРВІС ІТС ГАЛУЗЕВИЙ
Якщо ваш продукт є галузевим, то вам обов'язково необхідно мати доступ до
онлайн-сервісу ГАЛУЗЕВИЙ відповідної категорії.
Сервіс ІТС ГАЛУЗЕВИЙ не є самостійним і вважається активним тільки при наявності у користувача чинного доступу
до онлайн-сервісу ПРОФ або ТЕХНО.
Для супроводу галузевих програмних продуктів різних категорій по сервісу ІТС ГАЛУЗЕВИЙ, необхідна окрема
активація сервісу на кожну категорію.
КАТЕГОРІЯ \ ПЕРІОД | 3 місяці | 6 місяців | 12 місяців |
---|---|---|---|
1-а КАТЕГОРІЯ | 1170,00₴ | 2160,00₴ | 4050,00₴ |
2-а КАТЕГОРІЯ | 2340,00₴ | 4320,00₴ | 8100,00₴ |
3-я КАТЕГОРІЯ | 4680,00₴ | 8640,00₴ | 16200,00₴ |
4-а КАТЕГОРІЯ | 7020,00₴ | 12960,00₴ | 24300,00₴ |
3 ПОГОДИННЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
При виконанні замовником 1-го та за необхідністю 2-го пункту, можливе надання послуг на погодинній основі:
- В офісі замовника. Виїзд і робота фахівця в офісі замовника - це найефективніший спосіб надання послуг. Мінімальна кількість годин роботи спеціаліста - 2 години.
- Дистанційно. Здійснюється за допомогою програм віддаленого доступу, таких як: TeamViewer, AnyDesk, Ammyy Admin або через наданий термінальний доступ. Час надання послуги попередньо оговорюється. Мінімальна кількість годин роботи спеціаліста – 1 година.
- Дистанційно (неробочий час). Роботи, які потребують монопольного доступу до інформаційної бази можуть бути виконані у неробочий час. До таких робіт можна віднести: встановлення оновлень; внесення змін до конфігурації; створення архівних копій та ін. Мінімальна кількість годин роботи спеціаліста – 1 година.
- В офісі замовника
- Дистанційно
- Дистанційно (неробочий час)
Ціна, ₴/год
- 1 100,00
- 1 000,00
- 1 200,00
4 АБОНЕНТСЬКЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗА ТАРИФНИМ ПЛАНОМ
Якщо у вашої компанії є потреба регулярно отримувати послуги, то для вас замість погодинного обслуговування може бути вигідніше обслуговуватися за договором абонентсього обслуговування. Переваги такого способу:
- Планування витрат. Ви не будете перевищувати бюджет встановлений тарифним планом;
- Доступність ресурсів. Ми знаємо скільки годин вам знадобиться на наступний місяць, тому зможемо гарантувати своєчасну допомогу.
Мінімальний термін абонентського обслуговування складає 3 місяці. Оплата здійснюється авансом за весь термін договору. Невикористані години не накопичуються і не переносяться на наступний період.
- Передплачені години
- Додаткові години (у замовника)
- Додаткові години (дистанційно)
- Консультації по телефону
- Консультації по E-mail
- Час реакції на звернення
СТАНДАРТ
₴ 1000,00за місяць
- 1 година
- ₴ 1100,00 / год.
- ₴ 1000,00 / год.
- —
- ✓
- 32 год.
КОМФОРТ
₴ 3200,00за місяць
- 2 години
- ₴ 1050,00 / год.
- ₴ 1000,00 / год.
- ✓
- ✓
- 24 год.
БІЗНЕС
₴ 4400,00за місяць
- 3 години
- ₴ 1000,00 / год.
- ₴ 950,00 / год.
- ✓
- ✓
- 8 год.
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ
договірназа місяць
- від 40 годин
- за домовленістю
- за домовленістю
- ✓
- ✓
- за домовленістю
ДЛЯ ІНШИХ КРАЇН
1 ПОГОДИННЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ
- Робота спеціаліста (програмування, консультації та ін.)
Ціна, $/год
- 45